1 Haziran 2014 Pazar

SOFRA BEZLERİ


BOHÇACI GELDİ HANIIIIMMM.

 Birbirinden güzel sofra bezleri nin kenarlarına  harçlar,kurdelalar diktim.
Bir kız çeyizi olarak hazırladığım bu örtülerden bir tane de  kendime istiyorum.
Sizce hangisi balkonuma daha çok yakışmış der siniz:????




























































                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
   


                                   



20 yorum:

  1. canim hepsi birbirinden güzeller ama ben ilk birincisini begendim o daha cok yakismis balkonuna:))sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe! gönlüm sende diyorsun yani:))Benden de sevgiler:...

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel ben seçemedim bu kadar güzelliğin arasından seçim yapmak zor bence ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. bende en son beyazın üzerine mavili küçük desenli olanı beğendimmm.gerçi senin balkona o manzaraya hepsi yakısırrr serpıl abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara gelde kahve içelim birlik de:)) Oğluşumu da getir: En beğendiğinden örtü de sererim:))

      Sil
  4. ay hepsi çok güzel hangisini koysan yakışır bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Sen de benim gibi *hepsi olsun *culardansın demek ki:))

      Sil
  5. Ayy bayıldım ben bunlara hepsi de harika.bir çok masa örtüsüne taş çıkarır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk başta karışık olur mu diye endişelendim ama yook yok şimdi hepsini çok beğendim..

      Sil
  6. Hepsi çok güzel, zaten bu sofra bezlerine hastayım ;) En çok en sondaki mavili, şal desenliyi beğendim :) Onu al sen balkonuna bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mAVİ!! NE HOŞ DEĞİL Mİ? Çok otantik:))

      Sil
  7. Hepsinden ayırmalısın ya çok güzeller balkon zaten müthiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bende hepsinde istiyorum ama maymun iştahım yüzünden evde her yer dolu:((

      Sil
  8. Sofra bezleri, İnebolunun benim için simgesidir. Kıyıpta kullanamadığım örtülerdendir.Ben olsam en sondaki mavi ile ilk baştaki pembeyi ve diğer maviyi alırım. Hepside çok güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnebolu:))Evet canım çok haklısın.Teşekkür ederim fikrin için:))

      Sil
  9. Gerçekten çok hoş olmuşlar, değişik değişikde kullanabilirsiniz :))) emeğinize sağlık, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle...Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel olmuş.En çok birinciyi sevdim.Ellerinize, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil