11 Ekim 2013 Cuma

MEYVE KASASI İLE DEKORASYON



BİR KASA BOYADIM,
NEREYE KOYACAĞIMI ŞAŞIRDIM:)

Geçen  gün eve  gelirken manavın önünde gördüğüm boş kasayı istedim.
Evde bir güzel geniş fırça ile boyadım.Boyarken de sürekli düşünüyorum;
acaba  nerede kullansam diye...
Çocukların odasına koyup oyuncak veya hikaye kitabları koyarım dedim
sonra aklıma dikiş makinesinin yanına da olur bu ;kumaş vs koyarım,
yok hayır banyoya  ,ımmm çiçekler daha da güzel olur derken,
Serpil dedim senin bloğun yok mu? Sen hepsini dene ,çek resimlerini yayınla 
bloğunda hem hevesini almış olursun,hemde arkadaşların sana fikir verirler,


Sizce yapay çiçeklerim mi







                                               
                                               BANYO İÇİN HAVLULUK MU







NEVRESİM, ÖTEBERİ,BİRŞEYLERR.....








Bu yazı için stencıl çalışması yapayım dedim,yazı hazırlayıp çıktısını alıp
 kesip stencıl uygulaması yapmak  çok iş geldi.
Yine kendime ; Serpil ,kaç senelik terzisin,hiç mi el ayarı göz hizan
yok ,çiz  baka baka yaz ,kısacık yazı işte...Biraz daha uğraşsam  dört dörtlük 
oluyormuş neredeyse...



ÇİÇEKLERİME saksı mı yapsaaam....











                                    RAF- KİLER  Olarak mı kullansam









                                  Sarımsaklayıp da mı saklasam:)



            Görmemiş bir sandık boyamış, ne yapacağını şaşırmış.Ne yapayım sizce...????????

38 yorum:

  1. Banyoda havluluk yap ablacım, hepsi güzel ama ben de kasa bakıyorum, istediğim ebatlarda bulunca banyoda kullanıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasalar hep cazip gelirdi bana.Şimdi elime alınca daha da cazip geldi.Bir an önce edin bence ..

      Sil
  2. Ben olsam çiçek saksılarını içine koyup, balkon veya bahçeye koyardım. Çiçekler sulandığında sızan topraklar balkona bulaşmaz veya balkon yıkarken kolaylık olur, hepsini bir defada kaldırıp altını yıkayabilirsiniz. Bir de mutfakta kavanozların içine konulmuş halini çok beğendim. Unutmadan hemen söuyleyim, çok şık ve güzel olmuş. Hem yazı, hem beyaz boya çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  3. Hımm tititziz anlaşılan.Hiç bu açıdan düşünmemiştim.Evet beyaz yakıştı ama bence pembe,yeşil diğer renkler de çok yakışır gibi geliyor.Güzel yorumun için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. Hepsinde öyle güzel durmuş ki Serpilcim, iyisi mi sen birkaç sandık daha bul ve atnen fotoğraftakiler gibi kullan, hatta bir de şımarık tepsi yapabilirsin bir sıra tahtalı olan sandık bulursan :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Banu Ablacım.Şımarık tepsi neydi ki..?Senin arşivinde mi vardı hatırlıyorum bir yerden .Sende varsa linkini gönderebilir misin.Öpüyorum ablacım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamm şimdi görseller baktım.Bu tip tepsilerin genel adı olduğunu bilmiyordum.
      Ama bu kasalardan yapmak çok iyi bir fikir ,teşekkürler.....

      Sil
    2. http://kittenhood.wordpress.com/2013/09/23/diy-breakfast-tray/ ama bu resimdekinin alttaki tahtaları sökersen bacakların üstüne rahat yerleşir, laptop için de güzel oluyor :)

      Sil
    3. Çokk teşekkürler Banu Ablam,zahmet oldu sana ,hemen bakıyorum.....

      Sil
  6. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Bir çok halini beğendim ama en çok saksıların olduğu fotoğrafı beğendim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir canlı duruyor değil mi..Teşekkürler Hülyacım,öpüyorum tatlı oğluşunu:))

      Sil
    2. Bu sandıkları nereden temin ediyorsunuz?

      Sil
  7. Valla hepsi de çok güzel duruyor.ben seçemedim:))

    YanıtlaSil
  8. bir tek dergilik olarak denememişsin Serpilim:)) hepsi güzel olmuş bence...nerde istersen orada kullan bir şey olmuş bu...ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım dergilik de çok güzel olur,ihtiyacım vardı zaten.Güzel önerin için teşekkür ederim:))

      Sil
  9. Evet bence de bu kasalardan bir kaç tane daha boyayabilirsin kullanım alanları çok güzek olmuş iyi fikir ...çiçekler için ve havluluk olanı beğendim....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyanmaya kalksa her odaya bir tane lazım.Teşekkürler önerileriniz için,sevgiler gönderiyorum..

      Sil
  10. Hepside süper olmuş bence eline sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Bende bütün kullanım şekillerini sevdim ama en çok çiçeklere ev sahipliği yaptığı ve mutfakta köşe sahibi olduğu kullanımları sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serra Hanım güzel önerileriniz için çok teşekkür ederim,sevgiler...

      Sil
  12. Yapay çiçekler güzel yakışmış bence. Ama saksılar da olabilir. Sizin bir nesneyi hiç düşünülmeyecek yerlerde kullanmanız çok hoşuma gidiyor. Böylece sıra dışı tasarımlar çıkarıyorsunuz ortaya elleriniz dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel iltifatlarınız beni mutlu etti teşekkür ederim.Dekorasyona olan merakım,bloglar ve sitelerin sayesinde iyi bir tecrübeye dönüştü.Sevgiler gönderiyorum,tekrar teşekkürler.....

      Sil
  13. ben oyumu nevresimlerden yana kullanıyorum. kasa çok şeker olmuş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekmece veya dolap niteliği benim de çok hoşuma gitti.Hem bu ütü sepeti, örgü kutusu fazlalık deposu......çoook daha çeşitlendirilebilir.Teşekkürler güzel yorumunuz için....

      Sil
  14. merhaba serpil hanım bloğunuzu yeni keşfettim ve bayıldım harikalar yaratmışsınız tebrikler ayrıca 3 çocuk annesi olarak bu başarayı elde etmişsiniz sizi takipteyim kolaylıklar diliyorum ayrıca bayramınızı kutluyorum sevgiler serpil

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkürler,güzel yorumlarınız için,ziyaretiniz için...Ben de sizin bayramınızı kutluyorum,sevgiler canım.....

    YanıtlaSil
  16. Hepsini de yap, çünkü hepsine de çok yakışmış bu sandık :) Sen manavın önünü kolla arkadaşım, gidip gelirken seri tamam olur, hiç merak etme :)
    Ellerine sağlık bu arada, yazılar harika olmuş vallahi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim üstadım;senin gibi yazmak ne haddimize:) Şöyle bir yazlığım olsa; inan sadece kasa ve paletlerle dekore ederdim:)Öptüm canım...

      Sil
  17. serpil abla bi kere çook güzel olmuş ellerine sağlık benim fikrim bu kasa balkonundaki harika çiçeklerle beraber olmalı:)hülya gür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da yapalım bir tane canısı...Senin çiçekler de iyi gider:)) Geçen yıl ne çok çiçek almıştık:))

      Sil
  18. Ablacigim sandik fikri cok hos olmus:)

    YanıtlaSil
  19. Bence sen o manavın önünden sık sık geç,bir sürü kasa al hepsini ayrı bir fikrinde kullan.Bana boşuna toplayıcı,gözü doymaz Nalan dememiş kocam.Bak sana neler önerdim:))
    Ama hepsi birbirinden güzel ne yapabilirim. Kocadan korkmasam ben de uygulardım ama yasaklarım kesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında o yasaklardan ben de payımı alacağım,hiç tasalanma..:))
      Ama toplamayınca da olmuyor ki:)) Öyle değil mi?

      Sil
  20. bayıldım..ben 1.sırada yer alan projeyi seçiyorum.yeni boyadığınız duvarınızın önünde ne kadar da romantik bi hava katmış.ama o masanın altında olmalı bence yanında değil... (simetri hastalığı var da bende birazcık :) bu arada direkt bende hergün önünden geçtiğim manavı kollayacağım..fikir vermiş oldunuz.

    YanıtlaSil
  21. Çok canlı ve cıvı cıvıl ,öyle değil mi?
    Aslında o masanın tam altında,ama ortada değil.Yani yine simetri değil.
    Ben de aksine simetriyi sevmiyorum:) göresiye ille o simetriyi bozmam lazım:)
    Evet her eve bir kasa lazım,baksanıza ne kadar kullanışlılar:))
    Sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil