26 Mayıs 2013 Pazar

AHŞAP KUŞLAR

                           
                             AHŞAPTAN KUŞLAR YAPTIK

             Sevgili arkadaşlarım bu aralar çok yoğun günler geçirdiğim için
             yayınlarımı biraz seyrek yapabiliyorum.Kursumuz bitti.
             Haziranın 5-6-7 sinde  olmasını karar verdiğimiz sergimiz için
             son hazırlıklarımızı yapıyoruz.Yarım kalan işlerimizin tamamlanması,
             bir yandan da stant. hazırlıkları beni bir hayli yoruyor.
             Şimdi sizlere bir kıl testere  çalışmamızı sunuyorum.
Nette görüp beğendiğimiz bu kuşların , görselini yakınlaştırıp kopyasını 
 çekmek sureti ile kalıbını çıkardık. Eşim kesti,ben süsledim. Sizce nasıl ?
Çok şekerler değil mi........................






















18 yorum:

  1. Ay çok tatlılar : )ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok şekerler. cam önüne de pek yakışmışlar. ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Görsen,her yere çok yakışıyorlar.Sevgiler...

      Sil
  3. Süper olmuşlar, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller. Bayıldım :) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,blogunuzu yeni kesfettim cok güzel seyler var ellerinize saglik lakin sormak istedigim sey acaba bunlari kendinize mi yapiyorsunuz?sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Bloğuma,safalar getirdin. Birkısmını kendime ,eşime dostuma...Bir kısmı nı satış standıma...Bir kısmı da Halk eğitim bünyesindeki Dekoratif Ürünler adlı kursumuzda hazırladığımız ürünler.Sevgiler..

      Sil
  6. Ellerinize saglik cok sevimliler.

    YanıtlaSil
  7. Kuş figürleri benimde her zaman çok ilgimi çekmiştir,çok başarılı olmuş ellerine,emeğine sağlık Serpil'ciğim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Aynı şekilde kuşlar kestirmiştim eşime belki bir yıl önce nasıl yapsam nereye koysam diye düşünüyordum. Fikir verdiğiniz için teşekkürler. Tüm yaptıklarınız gibi bunlarda çok güzeller. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için çok teşekkürler Özlemcim.Fikir verebildimse ne mutlu bana

      Sil