2 Nisan 2013 Salı

KURU DALLARLA DEKORASYON


 KIRMIZI KURU DALLAR

Doğal dekorasyonu çok seviyorum.
Bu yüzden tasarımlarımın çoğunda yer veririm doğal malzemelere
Size şimdi kırmızıya boyadığım kurudallarımı sunuyorum.
Boya olarak su bazlı ahşap boyası kullandım.
Dallarına da krep bir eşarpın kalan kısımlarını  kesip bağladım.
Eşarpın diğer kısmı ise çok zarif bir fular olarak göreve başladı:)












Saksı ise  normal plastik bir saksı.Kumaşa pileler vererek 
saksıyı kapladım ki buda saksının alt ve üst  tarafındaki
eşitsiliği pile içlerinde gizlememi sağladı.






3 yorum:

  1. Serpil Hanım; Harika olmuş, ben de çok seviyorum bu tarz uygulamaları, kırmızı dallarla birşeyler yapmak istiyordum bende ama minik bir parça değişik olacaktı.. Ancak doğaya çok fazla çıkabilen biri değiliz, ev iş arası hep... bulsam kaçırmayacağım;) Çok güzel bir paylaşım. Ellerinize emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Serpil hanımcım ne güzel bir değrlendirme olmuş.Dallar zaten harika.saksı da süper olmuş.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  3. Renklere bayıldım, saksıyı kumaşla kaplamak da tam senlik yani ablacım :) çok şık bir çalışma olmuş, eline sağlık. Sevil Gençtürk

    YanıtlaSil