11 Ocak 2013 Cuma

KÜP KEK

BASİT  BİR  KEK TARİFİNİN  
LEZZET  KÜPLERİNE  DÖNÜŞÜMÜ

                                    Davetlerde,  kabul günlerinde, doğum günü partilerinde,
                                 kahve eşliğinde sunabileceğiniz türden  bir  kek.
                                 Lezzeti de görünümü kadar güzel.



    
                                     Kolayınız gelen ,herzaman yaptığınız bir kek hamurunu
                               orta büyüklükte bir tepsiye dökünüz.
                               Tepsi kare olursa daha iyi olur, fire vermez

3 -3 cm gibi kareler kesip çıkarın.
Fazla kıvamlı  olmayan  çikolata sosunu  ve bol hindistan cevizini hazırlayın

 




                                  Küpleri önce sosa  sonra hindistan cevizine bulayın.




BENİM TARİFİM.


3 yumurta
1,5 bardak  toz şeker
1 bardak sıvı yağ
1 bardak yoğurt
1 pk kabartma tozu
3 bardak un
.................
                                         1 pk  çikolata sosu  ( Sosu çok koyu  kıvamlı hazırlamayın]
2 pk hindistan cevizi

Sosla  kaplandığı  için yumuşaklığını hiç kaybetmeyen  bu keki buzdolabında bir hafta muhafaza edebilirsiniz
                                                                                                  AFİYET OLSUN

7 yorum:

  1. çok güzel görünüyor, mutlaka ben de deneyeceğim. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Serap td ,Mehtap Hanım teşekkürler.Denerseniz eğer afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. benim fırınımda kek tutmuyor ama görselliği zengin bir tarif
    denemek istiyorum
    fikir için teşekkürler:)
    bir de şu kelime şifresini kaldırırsanız daha rahat yorum bırakabilirim
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Uyarı için teşekkürler.Şifreyi kaldırdım.Güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Uyarı için teşekkürler.Şifreyi kaldırdım.Güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil